در ادامه مقالات مدیریت فروشگاهی و سود آور نمودن کسب و کار در این مقاله به یکی از عوامل می پردازیم که شاید از مهمترین موارد کنترل درامد زایی در فروشگاه باشد ،
مبحث امروز ما مدیریت مالی در فروشگاه می باشد .
پایه اصلی دوام و برپا ماندن یک کسب وکار میزان درآمدزایی و نقدینگی آن می باشد . مدیریت مالی منسجم و منظم مهمترین عامل دوام ساختار کسب و کار می باشد .
شما علاوه بر رعایت سرفصل های مالی نیازمند سیستم فروش ، انبارداری و مالی منسجمی می باشید که شامل یک برنامه نرم افزاری معتبر و کارآمد و تجهیزات سخت افزاری مرتبط است .

مناسب حتی اگر پرهزینه تر باشند موجب بازگشت سرمایه در طی زمان خواهد شد .
• انتخاب سخت افزار مناسب در زمینه کارهایی که میخواهید انجام دهید (فروش ، انبارداری ، خدمات و ...)
• بایگانی مرتب از سوابق مالی
• کنترل کامل موجودی کالاها و محل آنها در انبار
• مدیریت نقدینگی و هزینه ها
• نحوه پرداخت و دریافت وجه نقد و اسناد بانکی را تبیین کنید
• جهت مدیریت صندوق و تحویل آن استراتژی مشخصی داشته باشید.
• میزان تخفیفات ، مرجوعی کالا ، قیمت گذاری ها از دیگر موارد هستند
توجه کنید که راهکارهای نوین فروشگاهی همه معطوف به کم کردن هزینه ها و بالا بردن فروش واحد تجاری می باشد که باید بر نحوه اجرا و راه اندازی آن توجه ویژه داشته باشید .